Monday, March 1, 2010

1 march. awal bulan yg ada improvement.

salam skali lagi pada blog aku yg tercinta. walaupun kau hanyalah sebuah blog, tp kau amat diperlukan masa2 begini, kerana aku tiadak shiapa2 utk bercerita. hahaha.

malam td dlm pkol 8.30 mlm aku p amik arina kat rumahnya kat bukit besar k.t. (waris jari hantu aku) lama tak jumpe saudara. Kuar p makan kfc kat mydin mall, aku gak kene ketuk, nnt aku nak suh dia blanje balik kat mane2 xkesah la. mkn2 sembang2 sampai la dkt kol 10.30 aku hantar balik coz kol 11 aku nk pegi main badminton kat wakaf mempelam dengan syuib n bdk2 office dia. sampai la kol 1.

balik mandi2 main dota pastu kol 2 lbih behenti dan skarang aku tulis blog. hakikatnya harini ada lah skit perubahan, kluar gak umah akhirnya setelah sminggu lbih takde aktiviti. oh lupe qaliq mmber kolej pun ade pegi main badminton, tp nak keter asing2. sblom balik singgah jap kat 7eleven bukit bayas bli air. n terus balik rumah.

masa siang hari malas la nak citer, boring siot, kol 11 bgn dari tdo pastu main komputer sampai la petang tak pegi mana2, duk umah je. laptop tngk aku, aku tngk laptop. tv pun same je kejenya.

dan waktu skarang dlm kol 3.00 pagi, ni guna komputer kat atas biasa main laptop kat bawah, soo tak tahu jam betul ke tak, now i tngh tulis blog. huh, boring siot rutine harian harini kan? tp ape2 pun paling best citer Na O Mei ptg td, skit lagi part nk jumpe balik semua ahli keluarga. tak sabar tunggu esok.

k la nak tutup dah ni, pasal blog GEMOK tu mls nak sambung, ade mood baru sambung k. bye2 salam, nk main facebook jap pastu tido. daa.

-oley-

No comments: