Tuesday, January 4, 2011

CST Production

Hye Blog,
lama tak sembang ngan blog, eh blog, arini aku nak citer skit pasal sebuah produksi yang menjalankan business cinematography (kalau tak salah eja) pasal record2 video2 in HD, macam video2 kawin, event, dan sebagainnya. Kebetulan plak aku minat dengan benda2 ni tapi tak mampu la nak buat studio macam mereka, peralatan pun takde. diorang ni dikenali sebagai DSLR Film Maker, hahahhaa nama production diorang CST Production, kalau kau nak tahu gempat tak gempak video2 diorang bleh layari kat sini http://www.facebook.com/cstproduction .

Aku respect gila dengan perkembangan teknologi diorang dengan penghasilan video yang mirip seperti sebuah filem. huuhu, walaupun package yang ditawarkan mahal, tapi amat berbaloi la dengan hasil kerja yang diorang buat. kalau ada complaint bleh call je diorang. selain Video diorang juga ada buat photografi, kalau korang nak buat gambar2 kawin ke semua diorang ada. cantik2 gambar dia.

Kalau aku ada peluang la blog, aku nak jadi cam diorang gak sebab aku minat dalam dunia cinematography ni. tapi hajat tak sampai lagi. okey la blog, sampai sini je aku nak citer kat kau, len kali aku kasi citer lain plak. daaaa....






No comments: